maandag 17 februari 2014

Hallo allemaal,

Een spannende tijd is achter de rug, want de uitslag van het Gast DT-Call is bekend.
Voordat ik de namen bekend maak, wil ik eerst alle deelnemers ook langs deze weg heel erg bedanken voor hun interesse, het mee doen en de tijd die besteed is aan het maken van de projecten!

En dan nu….. Wij mogen twee getalenteerde dames welkom heten in het team. En deze dames zijn Els Tange en Esther Glas!
Els en Esther stellen zich zelf hieronder aan jullie voor.
De komende maanden zullen jullie meer van hen zien en wij als team kijken er naar uit om met Els en Esther samen te werken. Welkom dames!

Els Tange

Mijn naam is Els Tange en ik kom uit Wormer. Mijn grootste verslaving is het verzamelen van hobbyspullen. Ik ben gek op stempelen en inkten. In 2010 heb ik de Ranger U gedaan en ben dus gecertificeerd Ranger educator. De afgelopen jaren heb ik voor verschillende winkels demo's gegeven op beurzen en workshops. In mijn werkstukken heb ik veel gebruik gemaakt van metaal, sinds de workshop " Linda brown's Arch", een zeer geliefd materiaal! Elk jaar maak ik de Labels van Tim Holtz en heb daar ook workshops in gegeven. De "tim-technieken" zijn nog steeds favoriet, maar ik experimenteer ook graag met andere materialen.
In ons plaatselijke buurthuis geef ik ook al jaren workshops kaarten maken, waarbij ik een groep "3D knippers" langzaam geleid heb naar schrapkaarten met stempelen en inkten.
Ook hou ik van scrappen en het maken van boekjes in doosjes of in memoriekastjes.

Hieronder een collage van foto’s van de door Els ingezonden projecten:


Ester Glas

Hallo, mijn naam is Esther Glas.
Ik ben geboren in IJmuiden en op m'n 14e met m'n ouders naar Barneveld verhuisd waar we allemaal nog steeds wonen. Ik heb een man, 2 zoons, een schat van een schoondochter, een kleindochter en 3 honden.
Altijd ben ik wel aan het frobelen geweest. Tekenen, borduren, kaarten maken, kransen, stempelen etc. etc. Vanaf ca.2002 creatief bezig gegaan met kunstnagels en dan vooral veel NailArt (kunst op de vierkante cm.) Hiervoor ook regelmatig workshops gegeven in binnen, -en buitenland.
In 2004 ben ik begonnen met scrapbooking om een speciaal album voor mijn ouders te maken voor hun trouwdag. Daarna is het allemaal wat op een laag pitje komen te staan.
In 2010 gestopt met "nagelen" en daarna kwam het gemis van creatief bezig om de hoek kijken. Het scrappen weer opgepakt en van het een kwam het ander, ben nu ook gek op art-journaling, mixed media, boekjes maken en het gebruiken van verschillende materialen en technieken. Eigenlijk vind ik (bijna) alles leuk!

Hieronder een collage van foto’s van de door Esther ingezonden projecten:

3 opmerkingen:

  1. Ester en Els gefeliciteerd. Ik hoop dat we veel van jullie creaties kunnen gaan genieten.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen