vrijdag 10 augustus 2012

Lootje met Clippings van Basic Grey


Hallo Bloggers!

Naast de papierlijn Paper Cottage heeft Basic Grey ook de nieuwe lijn "clippings" uitgebracht. Ook hier mocht Rianne van ons mee spelen. Dit is haar verhaal & layout geworden:

"Vorig jaar heb ik na 4 jaar zwoegen mijn MBA diploma behaald. Dat was echt een enorm zware bevalling, dus ik ben er nog steeds super trots op!! Met het prachtige nieuwe papier van Basic Grey "Clippings" heb ik eindelijk het papier gevonden om de foto's van mijn verdediging te scrappen.

Op deze layout wilde ik meerdere foto's verwerken, dus heb een rijtje foto's op elkaar gemaakt die je om kunt slaan."








De embellishments bij deze collectie zijn echt te gek gaaf. Ik ben helemaal weg van die faux waxen zegels, echt geweldig!! Groetjes, Rianne


Gebruikte materialen:

Basic Grey - Clippings - Designer Chipboard Stickers



Bedankt weer voor het kijken!

Lia & Crew

1 opmerking: